Αρχική | Για εμάς | Προγράμματα - 2ο ΓΕΛ

 

Τεύχος Νοεμβρίου

Παράγραφος σχετική με την διαφήμιση

Πολλοί λένε πως η διαφήμιση στις μέρες μας το μόνο που καταφέρνει είναι η έμμεση καθοδήγηση των τηλεθεατών  λόγο των ακατάπαυστων συμφερόντων, αλλά όχι δεν είναι αυτός ο λόγος ύπαρξης  των διαφημίσεων. Ο στόχος αυτών είναι να συμβάλει θετικά στην επιλογή προϊόντων και υπηρεσιών των  τηλεθεατών. Οι διαφημίσεις δημιουργήθηκαν αρχικά για την κατάργηση του μονοπωλίου. Με την δημιουργία των διαφημίσεων αυξάνεται ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιριών κάτι που προάγει την δημιουργία  πολλών απ’ αυτών  άρα  και την κατάργηση του μονοπωλίου. Η ύπαρξη πολλών εταιριών ιδίου προϊόντος συμβάλει θετικά στην ανάπτυξη της οικονομίας μιας χώρας. Ακόμη ο θεσμός αυτός έχει ως στόχο την αύξηση παραγωγικότητας. Μια από τις αίτιες δημιουργίας αυτού του θεσμού. Όλος αυτός ανταγωνισμός που προκαλεί η διαφήμιση μεταξύ των επιχειρήσεων έχει ως αποτέλεσμα ένα ακόμα πλεονέκτημα για τους καταναλωτές. Αυτό είναι η μείωση τιμών των προϊόντων. Συμπεραίνοντας οφείλω να επισημαίνω πως η διόγκωση του θεσμού αυτού αυξάνει ολοένα τις θέσεις εργασίας άρα και την συντήρηση πολλών οικογενειών.